رفتن به محتوای اصلی

لزوم به‌روزرسانی ساختار روابط عمومی‌ها در کشور / اهمیت تولید محتوا در روزگار جنگ نرم

مطلب بدون عنوان 1473
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در شرایطی که یکی از رسالت‌های مهم روابط عمومی‌ها مسئله مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است، ساختار قدیمی روابط عمومی نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد.
در شرایطی که یکی از رسالت‌های مهم روابط‌عمومی‌ها مسئله مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است، ساختار قدیمی روابط عمومی نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانتر زاده در سی و یکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت تولید محتوا در شرایطی که جنگ نرم‌افزاری و رسانه‌ای دشمنان به اوج رسیده است، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم درباره ساختار اداری روابط عمومی‌ها، ایجاد ظرفیت مقابله با این جنگ نرم‌افزاری است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد شورای راهبری رسانه در ساختار اداری روابط عمومی شهرداری‌ها افزود: یکی از موضوعات مهم، استقرار مسئولین روابط عمومی در نهادهای تصمیم‌ساز مانند معاونت‌های تخصصی است که می‌تواند موجب تقویت بنیه تولید محتوای مجموعه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به لزوم ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها با توجه به جنگ رسانه‌ای دشمنان و اهمیت جهاد تبیین گفت: باید به سمت و سویی برویم که روابط عمومی‌ها ازنظر اطلاعات، دانش بروز، توان ساختاری و سخت‌افزاری آمادگی مقابله با جنگ نرم‌افزاری دشمن را داشته باشند.

وی معتقد است ساختار قدیمی با نگاه روابط عمومی پوششی دیگر کارایی ندارد و در دنیا روابط عمومی کنش ساز مورد توجه قرارگرفته است.

کلانتر زاده با تأکید بر اینکه ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل نیازمند تقویت ظرفیت‌های تخصصی هستند خاطرنشان کرد: نگاه تخصصی به مقوله ارتباطات بسیار بااهمیت است که در این رابطه باید ارتباطات مردمی، ارتباطات رسانه‌ای و ارتباط با نخبگان را مد نظر قرار داد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها نمی‌توانند نسبت به رسانه‌های نوین بی‌توجه باشند گفت: باید در ساختار اداری نیز این موضوع رسمیت خود را به دست آورد.

انتهای پیام/  


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/g7NQ